Biuro Prasowe

4 grudnia 2006
TIPPINGPOINT
Przełomowy Moment – Wołowski, Badzio, Alchimowicz znowu razem

Ludzie, którzy stali za jednymi z najbardziej spektakularnych osiągnięć polskiej reklamy połączyli swoje siły i zdolności pod szyldem agencji TIPPINGPOINT. Całkowicie nowa na polskim rynku struktura powstaje przy udziale TBWA - najdynamiczniej rozwijającej się sieci w kraju.

TippingpointTIPPINGPOINT to niezależna jednostka w strukturach TBWA, z założenia świadcząca szeroki zakres usług reklamowych odzwierciedlających dotychczasowy dorobek zawodowy trzech panów. Mają się oni czym pochwalić: od ATL-u i Łódki Bols oraz WTK Soplica zaczynając, a na DMA Echo i pierwszym Lwie Canneńskim dla polskiego Directu kończąc.

 

„Polski rynek to pole bitwy. Ogromne i wciąż poszerzające swoje granice. Uświadomienie sobie konieczności zdobycia jeszcze większego udziału w przyszłości i jednoczesna możliwość pozyskania tak sprawdzonego zespołu to rzadki zbieg okoliczności - prawdziwie przełomowy moment. Najwłaściwsza chwila by zaistniał TIPPINGPOINT" - powiedział Christian Lainer, szef TBWA na Polskę.

 

„Zdecydowaliśmy się na stworzenie >TIPPINGPOINT - an advertising company< w strukturach TBWA bo uznaliśmy, iż jest to sieć w największym stopniu rozumiejąca wyzwania współczesnej komunikacji masowej. Dzięki synergii zaplecza TBWA i naszej filozofii działania powstanie naprawdę nowa jakość" - powiedzieli Wołowski, Badzio, Alchimowicz, zapowiadając jednocześnie, że pierwszego wywiadu udzielą dopiero 6 stycznia.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture