Biuro Prasowe

13 grudnia 2006
InPost
InPost na Pomorzu

W listopadzie br. w Polsce rozpoczął działalność pierwszy, niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym - firma InPost. Spółka obsługuje rynek przesyłek pocztowych adresowych o masie powyżej 50g. Obecnie posiada przedstawicielstwa w 71 miastach Polski - w województwie pomorskim są to Gdańsk i Gdynia. Klienci InPost mogą korzystać z usług firmy poprzez sieć 800 Punktów Obsługi Klienta, z czego 13 znajduje się właśnie na Pomorzu.

InPostSpółka kieruje swoją ofertę do Klientów korporacyjnych i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. Dysponuje zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu.

 

Zgodnie z prognozami rozwojowymi, do końca grudnia 2006 r. zostanie utworzonych kolejnych 800 Punktów Obsługi Klienta, a liczba przedstawicielstw wzrośnie w całym kraju do 100. Wszystkie przesyłki realizowane przez InPost są przyjmowane właśnie w Punktach Obsługi Klienta lub w siedzibie Klienta i dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres przez listonoszy InPost. Zgodnie ze standardami pracy, pod nieobecność adresata listonosze pozostawiają awizo z informacją o korespondencji do odbioru.

 

Rozwiązaniem autorskim wprowadzonym przez firmę jest wykorzystywanie kopert InPost przy obsłudze korespondencji. Zakup koperty jest równoznaczny z uiszczeniem opłaty za korespondencję. Korzystając z usług InPost nie ma potrzeby kupowania i naklejania znaczków pocztowych. Koperty są do nabycia w Punktach Obsługi Klienta, bądź na specjalne zamówienie są dostarczane przez ubranych w charakterystyczne żółte kamizelki listonoszy InPost we wskazane miejsce.

 

„Propozycją naszej firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe odpowiadające wysokim wymaganiom Klientów, w tym kopertowanie, adresowanie, nadawanie korespondencji codziennej. Terminowość, jakość serwisu i atrakcyjne ceny determinują filozofię biznesową firmy InPost." - mówi Rafał Brzoska, Prezes Zarządu Spółki.

  

Obecnie InPost  oferuje pięć produktów pocztowych:

  • List zwykły - termin doręczenia deklarowany:  3 dni
  • List polecony ekspresowy - termin doręczenia deklarowany: 1 dzień (gdy został nadany do 15.00)
  • List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - termin doręczenia deklarowany: 2 dni
  • Przesyłka kurierska - termin doręczenia deklarowany: 1 dzień (gdy został nadany do 15.00)
  • Pełna obsługa korespondencji codziennej (kopertowanie, adresowanie, nadawanie, odbiór korespondencji)

InPost kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów instytucjonalnych, którzy generują ok. 70% zleceń. Stała współpraca z InPost oznacza dla Klientów oszczędności od 10% do 70% kosztów dystrybucji. W ramach bieżącej obsługi zamówień masowych (powyżej 20 000 listów miesięcznie) firma oferuje również:

  • kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów
  • przesyłanie zwrotne nie doręczonej przesyłki
  • pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia
  • stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami
  • na każdym etapie wykonywania zlecenia - śledzenie przesyłek poprzez system GPS

Terminy i ceny usług InPost:

Produkt

Deklarowany termin doręczenia

Cena netto

List zwykły

max. 3 dni od daty nadania

1 zł netto

List polecony ekspresowy

1 dzień (gdy został nadany do 15.00)

1,50 zł netto

List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

1 dzień na doręczenie (jeśli został nadany do 15.00) + 1 dzień na zwrot potwierdzenia odbioru

2,50 zł netto

Przesyłka kurierska do 5 kg

1 dzień gdy został nadany do 15.00

9,99 zł netto

 

Firma InPost należy do grupy kapitałowej INTEGER.pl

www.inpost.pl, Infolinia: 0 801 400 100


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture