Biuro Prasowe

27 września 2006
Grupa Kolastyna
Diamentowa Malwa dla Miraculum

Miraculum - marka kosmetyczna z ponad 80-letnią tradycją znajdująca się w portfolio Grupy Kolastyna - otrzymała Diamentową Malwę za 5-letnią obecność w Ogólnopolskim Rankingu Konsumentów. W tegorocznej edycji uhonorowano także wyróżnieniem serię kosmetyków pielęgnacyjnych Miraculum - Perła&Jedwab. W trakcie uroczystej gali, która odbyła się wczoraj w Pałacu w Wilanowie, nagrody z rąk pani Elżbiety Stępkowskiej - redaktor naczelnej magazynu „Malwa" odbierali: Andrzej Kuźma - Prezes Zarządu FK Miraculum oraz Iwona Korzeniak - Dyrektor Marketingu w Grupie Kolastyna. Diamentowa Malwa dla Miraculum jest nagrodą XIII Ogólnopolskiego Rankingu Konsumentów Polskich Wyrobów i Usług, organizowanego od wielu lat na łamach magazynu MALWA. Konkurs ma charakter sondażu opinii nabywców - w zależności od liczby oddanych głosów przyznawana jest platynowa, złota, srebrna i brązowa MALWA. Diamentowa Malwa jest wyróżnieniem specjalnym. W ciągu 7 lat Miraculum zebrało już 10 nagród.


26 września 2006
Restauracja Belvedere
Nowe logo Restauracji Belvedere
Restauracja Belvedere w Nowej Oranżerii w Łazienkach Królewskich - jedna z piękniejszych warszawskich restauracji serwujących kuchnię polską - wprowadza nową wizualizację marki. Rewitalizacja Belvedere łączy się z ociepleniem odbioru restauracji, jej niespotykanego wystroju i unikatowego położenia (Łazienki Królewskie).

26 września 2006
Legg Mason TFI
TFI Banku Handlowego zmienia nazwę na Legg Mason TFI
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa XII Wydział Gospodarczy KRS zarejestrował nową nazwę TFI Banku Handlowego (TFI BH) - Legg Mason Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (Legg Mason TFI). Zmieniła się także nazwa spółki Handlowy Zarządzanie Aktywami (HanZA) na Legg Mason Zarządzanie Aktywami (LMZA). Wszystkie aktywa pozostaną pod zarządzaniem dotychczasowej kadry inwestycyjnej, nie zmieni się także stosowana od wielu lat polityka lokowania aktywów. Legg Mason TFI zamierza natomiast poszerzyć ofertę o najlepsze spośród funduszy oferowanych  obecnie na świecie przez spółki z Grupy Legg Mason.

20 września 2006
Grupa Kolastyna
Grupa Kolastyna i Miraculum w TVN Style

Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum (marki znajdującej się w portfolio grupy). Złota Orchidea to linia kosmetyków przeznaczonych głównie do pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 35 roku życia, aktywnym, eleganckim, dbającym nie tylko o swój wygląd zewnętrzny, lecz przede wszystkim o swoje ukryte, „wewnętrzne" piękno. Billboard sponsorski Złota Orchidea emitowany jest we wrześniu w programie Lekcja Stylu w TVN Style. Działaniom telewizyjnym towarzyszy reklama w prasie kobiecej: w Wysokich Obcasach, Twoim Stylu, Gali , Pani  oraz w Poradniku Domowym. Czas trwania kampanii prasowej to wrzesień - listopad 2006.


20 września 2006
EUROMAG
Nowy klient EUROMAGU
Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG pozyskała nowego klienta. Jest nim japońska firma Makita - wiodący na świecie producent elektronarzędzi profesjonalnych. Zamówienia dla EUROMAG obejmują odlewanie komponentów najnowocześniejszych pił tarczowych 5903R oraz 12G i opiewają łącznie na 350 tys. części rocznie.

18 września 2006
MATRIX.PL
MATRIX.PL dla Banku BPH SA
Matrix.pl podpisał umowę na rozszerzenie zakresu rozwiązań finansowania handlu dla Banku BPH, jednego z największych banków w Polsce. Od stycznia 2006 r. Departament Produktów Finansowania Handlu Banku BPH korzysta z przygotowanej przez Matrix.pl platformy TrafingPro, obsługującej kompleksowe programy finansowania dostawców i odbiorców (pakiet TransFinancing), jak również tradycyjne produkty trade finance, takie jak faktoring i forfaiting. Dodatkowe rozwiązania wzbogacą system TrafingPro o dwie nowe usługi: kredyt dyskontowy i TransKredyt. Wdrożenie zakończy się w grudniu 2006 roku.

15 września 2006
ATM GRUPA
ATM Grupa sprzedała licencję na teleturniej „Gra w ciemno”
ATM Grupa - największy niezależny producent programów telewizyjnych - sprzedała licencję na teleturniej  „Gra w ciemno" producentowi Anosi SA. Program będzie emitowany w greckiej telewizji Mega Chanel. Międzynarodowa umowa dotyczy 200 odcinków formatu.

14 września 2006
Grupa Kolastyna
Nowe logo marki Laboratorium Kolastyna
Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - wprowadza nową wizualizację marki Laboratorium Kolastyna. Odświeżenie logo ma związek ze zmianą nazwy spółki Laboratorium Kolastyna na Grupę Kolastyna. Od tego momentu nazwa Laboratorium Kolastyna traci status nazwy spółki, stając się marką kosmetyczną w portfolio Grupy. Poza naturalną koniecznością zmiany logo, nowa wizualizacja obrazuje autonomiczność i nowoczesność marki. Rewitalizacja Laboratorium Kolastyna łączy się również z odświeżeniem oferty produktowej.

7 września 2006
Grupa Kolastyna
Nowe logo Grupy Kolastyna
Wczoraj Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podjęło uchwałę o zmianie nazwy firmy Laboratorium Kolastyna SA na Grupa Kolastyna SA. Decyzja ta jest związana z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: to właśnie spółka Grupa Kolastyna przeprowadzi ofertę publiczną, najpóźniej do końca II kwartału 2007 roku. Zmianie nazwy przez lidera polskiego rynku kosmetyki słonecznej towarzyszy wprowadzenie nowego logo. Ma ono charakter korporacyjny.

6 września 2006
EUROMAG
EUROMAG kupuje kolejne maszyny
Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG nabyła i uruchamia 4 maszyny do gorąco-komorowego odlewania ciśnieniowego. Ich zakup czyni z EUROMAGU największą i najnowocześniejszą odlewnię magnezu w Polsce stosującą tę technologię. Do końca 2008 roku firma planuje nabycie łącznie 18 maszyn, dzięki czemu stanie się wiodącym tego typu zakładem w Europie.

6 września 2006
Grupa Kolastyna
Nowy dział promocji i PR Grupy Kolastyna
Grupa Kolastyna - czołowy polski producent kosmetyków - utworzył w Warszawie dział promocji i PR. Oddział łączący dwie dywizje - promocji i biura zarządu - będzie się zajmował obsługą klienta, działaniami marketingowymi i PR produktowym Grupy. W warszawskim biurze znajdzie się również infolinia produktowa Kolastyny.


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture