Biuro Prasowe

15 grudnia 2009
GENESIS PR
GENESIS PR dla Polskiego Instytutu NLP

Agencja GENESIS PR rozpoczęła współpracę z Polskim Instytutem NLP. Działania obejmą doradztwo w zakresie PR wizerunkowego oraz prowadzenie biura prasowego. Do zadań Agencji będzie należało przede wszystkim upowszechnianie wiedzy na temat NLP, jako specjalistycznej dziedziny psychologii stosowanej.

Polski Instytut NLPPolski Instytut NLP funkcjonuje od 1991 roku i od tego czasu prowadzi kursy NLP, szkolenia dla firm, a od 2004 roku Studium Coachingu MLC i Studium NLPt oraz programy szkoleń z zakresu psychoedukacji i rozwoju osobistego. Specjaliści Instytutu zajmują się także doradztwem, coachingiem, psychoterapią i superwizją. Polski Instytut NLP jako jedyna organizacja w Polsce posiada akredytację Europejskiego Stowarzyszenia Neurolingwistycznej Psychoterapii (EA NLPt).

 

NLP oznacza neurolingwistyczne programowanie: neuro, ponieważ zachowaniami człowieka steruje jego mózg (centralny układ nerwowy), lingwistyczne, ponieważ język służy do porządkowania myśli i do komunikowania się z innymi. Programowanie - odnosi się do organizowania własnych działań, osiągania rezultatów. NLP dostarcza uniwersalnych metod, które są stosowane w komunikacji międzyludzkiej, a jego zadaniem jest rozwiązywanie problemów, wyznaczanie i realizacja celów w zróżnicowanych obszarach.

 

Więcej informacji o Polskim Instytucie NLP na www.econlp.com

 

Agencja GENESIS PR oferuje pełny zakres działań PR. Mocną stroną agencji jest PR korporacyjny, finansowy, relacje z mediami oraz investor relations. Klientami GENESIS PR są m.in. ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, InPost, Integer.pl, Grupa FAMUR, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi także kampanię non-profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.

 

GENESIS PR jest laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny" za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej oferty publicznej, Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny" za wprowadzenie na rynek marki InPost oraz nagrody GPW 2008 przyznanej w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations".

 

Więcej informacji na www.genesispr.pl

 


© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture