![]() |
W dniu 24 marca 2009 roku przedstawiciele firmy Żabka Polska SA spotkali się z dziennikarzami z okazji uruchomienia nowej sieci sklepów - Freshmarket.
Freshmarket to nowa sieć sklepów o funkcji delikatesowej w konwencji convenience - zlokalizowanych w centrach miast oraz w pobliżu osiedli. Oferta sieci obejmuje do 7000 pozycji asortymentowych i skierowana jest do osób aktywnych zawodowo.
Jozef Janov, Partner Zarządzający funduszu Penta Investments
- właściciela Sieci Żabka Polska SA - przedstawił wyniki finansowe firmy Żabka.
Od momentu, kiedy Penta Investments stała się właścicielem sieci,
EBITDA wzrosła prawie o 100% z 43 do 89 mln zł,
a zysk wzrósł o 200% z 15 do 53 mln.
Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska SA
zaprezentował założenia oraz strategię
rozwoju formatu sklepów Freshmarket.
Opowiedział również o zaletach zakupów
i ofercie placówek nowej sieci.
Robert Cyga, Dyrektor Departamentu Sprzedaży
odpowiedzialny za format Freshmarket
odpowiadał na pytania dotyczące
łańcucha dostaw i sieci dystrybucji.
Freshmarket - zgodnie z intencją założycieli - ma być nie tylko nową siecią sklepów convenience,
ale stworzy nowy segment rynku o nazwie... freshmarkety.