![]() |
W listopadzie i grudniu prowadziliśmy ogólnopolską kampanię „Moda na odblaski” organizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Ministerstwo Infrastruktury. Głównym celem spotkań była edukacja i uświadamianie dzieciom, a także rodzicom, jak ważną rolę dla bezpieczeństwa na drodze odgrywają elementy odblaskowe. W ramach projektu odwiedziliśmy 13 miast m.in. Warszawę, Ostrołękę, Łódź oraz Jonkowo i przeszkoliliśmy z zasad bezpieczeństwa ponad 1000 dzieci.
Grupa FAMUR opublikowała nową strategię rozwoju oraz innowacyjny na polskim rynku program wypłaty dywidendy. Przedstawiciele zarządu oraz spółek portfelowych Grupy spotkali się w dniu 1 grudnia 2010 roku w Warszawie z dziennikarzami w celu zaprezentowania szczegółowego planu działań. Zakłada on wydzielenie z Grupy FAMUR i upublicznienie dwóch spółek zależnych – Polska Grupa Odlewnicza oraz Zamet Industry.