![]() |
Co jakiś czas w mediach powraca temat równouprawnienia kobiet i mężczyzn na płaszczyźnie zawodowej. Szczególnie często dyskutuje się o tym, czy panie mają problem z awansem na wyższe, menadżerskie stanowiska w dużych firmach.
http://publicrelations.pl/czy-kobiety-w-pr-walcza-ze-szklanym-sufitem-opinie/
W ubiegłym tygodniu podsumowaliśmy turę zgłoszeń do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy. Przypomnijmy: do konkursu zgłoszono 231 kampanii, czego najwięcej w kategoriach: Kampania Społeczna, PR produktu, Social media, Event komercyjny, Event społeczny oraz Kreatywność. Są też 4 nowe kategorie: Custom Publishing, Content Marketing, Employer Branding i Proffesional Services. Ostatnia nie ruszyła, podobnie jak trzy inne: Public Affairs i Lobbying, Uroda, Higiena i Styl Życia oraz PR miasta, miejsca lub regionu. Kogo ze Złotym Spinaczem w ostatniej z wymienionych kategorii widziałaby Eliza Misiecka, Prezes GENESIS PR?
http://publicrelations.pl/eliza-misiecka-ktora-kampania-powinna-dostac-zlotego-spinacza/