Napisali o nas

28 marca 2022
Wirtualne Media
Bojkot detalistów zostających w Rosji wylał się z internetu

Eliza Misiecka, kierująca agencją Genesis PR, uważa, że wojna w Ukrainie odciśnie silne piętno decyzje zakupowe konsumentów w długiej perspektywie czasowej.

 

- Sądzę, że będzie to efekt długotrwały oraz transgraniczny. Jestem przekonana, że większość społeczeństwa ma doskonałą wiedzę, które marki robią biznes w Rosji i silnie na to reaguje. Duże marki mogą stracić istotną część sprzedaży nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Myślę, ze będzie to widoczne w większości asortymentu, który można zastąpić – niezależnie, czy to majonez czy jogurt - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Misiecka.

 

Zdaniem ekspertki, wyraźna niechęć i odwrót od zachodnich sieci handlowych i marek prowadzących biznes w kraju Putina to szansa dla polskich graczy.

 

- Z pewnością w długim terminie przełoży się to na półki sklepowe, ale w także na same sieci – zwłaszcza te, które nie zareagowały w żaden sposób i nie pokazały odpowiedzialności w postaci wyjścia z rynku rosyjskiego. Beneficjentami tej sytuacji mogą być polscy czy lokalni producenci, którzy do tej pory nie mogli konkurować cenowo lub marketingowo z dużymi koncernami. Uważam, że niezależnie od zrywu Polaków, społeczeństwo pozostanie konsekwentne w poczuciu solidarności z Ukrainą i nie ulegnie pokusie niższej ceny czy szerokiego wyboru, a tym samym będzie rezygnować z zakupu niektórych marek - podsumowuje Eliza Misiecka.


https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bojkot-decathlon-auchan-leroy-merlin-protest-klientow-pod-sklepami

 


25 marca 2022
Wiadomości Handlowe
Wojna w Ukrainie odbije się nie tylko na wizerunku marek, ale także realnych decyzjach zakupowych konsumentów

Eliza Misiecka, dyrektor agencji Genesis PR wskazuje, że wojna w Ukrainie na pewno będzie miała silny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. - Sądzę, że będzie to efekt długotrwały oraz transgraniczny. Jestem przekonana, że większość społeczeństwa ma doskonałą wiedzę, które marki robią biznes w Rosji i silnie na to reaguje.

 

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/wojna-w-ukrainie-odbije-sie-nie-tylko-na-wizerunku-marek-ale-takze-realnych-decyzjach-zakupowych-konsumentow


7 marca 2022
ZFPR
Nowa Przewodnicząca Rady ZFPR

Nową przewodniczącą Rady ZFPR jest Katarzyna Terej z agencji TBT i Wspólnicy . Wcześniej tę funkcję sprawował obecny prezes Związku - Przemysław Mitraszewski.

W składzie Rady, której kadencja trwa do 2023 roku znajdują się również:
• dr Eliza Misiecka (Genesis PR)
• Iwona Kubicz (Procontent Communication)
• Alicja Wysocka - Świtała (Clue PR)

 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A6905495657298083840/

 



© by Multifocus 2014
HOME     O GENESIS PR     SIEĆ MIĘDZYNARODOWA     BIURO PRASOWE     IPO     EVENTY     NAPISALI O NAS     NASI KLIENCI     KARIERA W GENESIS PR     KONTAKT
coded by NewFuture